وبلاگ

توضیح وبلاگ من

" دانلود تحقیق-پروژه و پایان نامه – قسمت 13 – 2 "

 
تاریخ: 21-09-01
نویسنده: نویسنده محمدی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درس تاریخ پایه چهارم تدریس کل دانش روش‌ها راهبردها دانش فراشناخت درس۱ تعداد ۵۸ ۲ ۲۸ ۸۸ مقدار مورد انتظار ۴۷٫۰ ۴٫۳ ۳۶٫۷ ۸۸٫۰ درصد برحسب تدریس ۶۵٫۹% ۲٫۳% ۳۱٫۸% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۲۱٫۲% ۸٫۰% ۱۳٫۱% ۱۷٫۲% درصدکل ۱۱٫۳% ۴٫% ۵٫۵% ۱۷٫۲% درس۲ تعداد ۲۰ ۲ ۱۳ ۳۵ مقدار مورد انتظار ۱۸٫۷ ۱٫۷ ۱۴٫۶ ۳۵٫۰ درصد برحسب تدریس ۵۷٫۱% ۵٫۷% ۳۷٫۱% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۷٫۳% ۸٫۰% ۶٫۱% ۶٫۸% درصدکل ۳٫۹% ۴٫% ۲٫۵% ۶٫۸% درس۳ تعداد ۲۰ ۴ ۱۳ ۳۷ مقدار مورد انتظار ۱۹٫۸ ۱٫۸ ۱۵٫۴ ۳۷٫۰ درصد برحسب تدریس ۵۴٫۱% ۱۰٫۸% ۳۵٫۱% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۷٫۳% ۱۶٫۰% ۶٫۱% ۷٫۲% درصدکل ۳٫۹% ۸٫% ۲٫۵% ۷٫۲% درس۴ تعداد ۳۴ ۲ ۱۵ ۵۱ مقدار مورد انتظار ۲۷٫۲ ۲٫۵ ۲۱٫۳ ۵۱٫۰ درصد برحسب تدریس ۶۶٫۷% ۳٫۹% ۲۹٫۴% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۱۲٫۴% ۸٫۰% ۷٫۰% ۹٫۹% درصدکل ۶٫۶% ۴٫% ۲٫۹% ۹٫۹% درس۵ تعداد ۱۹ ۲ ۱۴ ۳۵ مقدار مورد انتظار ۱۸٫۷ ۱٫۷ ۱۴٫۶ ۳۵٫۰ درصد برحسب تدریس ۵۴٫۳% ۵٫۷% ۴۰٫۰% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۶٫۹% ۸٫۰% ۶٫۵% ۶٫۸% درصدکل ۳٫۷% ۴٫% ۲٫۷% ۶٫۸% درس۶ تعداد ۳۰ ۳ ۲۶ ۵۹ مقدار مورد انتظار ۳۱٫۵ ۲٫۹ ۲۴٫۶ ۵۹٫۰ درصد برحسب تدریس ۵۰٫۸% ۵٫۱% ۴۴٫۱% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۱۰٫۹% ۱۲٫۰% ۱۲٫۱% ۱۱٫۵% درصدکل ۵٫۸% ۶٫% ۵٫۱% ۱۱٫۵% درس۷ تعداد ۲۸ ۲ ۲۲ ۵۲ مقدار مورد انتظار ۲۷٫۸ ۲٫۵ ۲۱٫۷ ۵۲٫۰ درصد برحسب تدریس ۵۳٫۸% ۳٫۸% ۴۲٫۳% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۱۰٫۲% ۸٫۰% ۱۰٫۳% ۱۰٫۱% درصدکل ۵٫۵% ۴٫% ۴٫۳% ۱۰٫۱% درس۸ تعداد ۲۵ ۲ ۳۵ ۶۲ مقدار مورد انتظار ۳۳٫۱ ۳٫۰ ۲۵٫۹ ۶۲٫۰ درصد برحسب تدریس ۴۰٫۳% ۳٫۲% ۵۶٫۵% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۹٫۱% ۸٫۰% ۱۶٫۴% ۱۲٫۱% درصدکل ۴٫۹% ۴٫% ۶٫۸% ۱۲٫۱% درس۹ تعداد ۲۰ ۴ ۱۳ ۳۷ مقدار مورد انتظار ۳۰٫۴ ۲٫۸ ۲۳٫۸ ۵۷٫۰ درصد برحسب تدریس ۳۵٫۱% ۳٫۵% ۶۱٫۴% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۷٫۳% ۸٫۰% ۱۶٫۴% ۱۱٫۱% درصدکل ۳٫۹% ۴٫% ۶٫۸% ۱۱٫۱% کل تعداد ۲۵۴ ۲۳ ۱۷۹ ۴۵۶ مقدار مورد انتظار ۲۵۴٫۰ ۲۳٫۰ ۱۷۹٫۰ ۵۱۳٫۰

 

    1. Objectivity ↑

 

    1. Systematic ↑

 

    1. Revealed ↑

 

    1. Quantitaive ↑

 

    1. Neuendorf.K. ↑

 

    1. Descriptive ↑

 

    1. Analysis of connective containing ↑

 

    1. Inferential Content Analysis ↑

 

    1. Morten ↑

 

    1. Descriptive ↑

 

    1. Analytic ↑

 

    1. Developmental ↑

 

    1. Neuendorf.K. ↑

 

    1. Artificial category ↑

 

    1. Methodic category ↑

 

    1. Subjective category ↑

 

    1. Valued category ↑

 

    1. Units ↑

 

    1. Curriculum Content ↑

 

    1. Subject matter ↑

 

    1. Oberg ↑

 

    1. Connelly ↑

 

    1. Clandinin ↑

 

    1. Edry ↑

 

    1. Nikels ↑

 

    1. Silver ↑

 

    1. Alexander ↑

 

    1. Active Content ↑

 

    1. Inactive Content ↑

 

    1. Obedience-imposed containing ↑

 

    1. Scientifc-Analytic containing ↑

 

    1. Curriculum Development ↑

 

    1. Lewis ↑

 

    1. Miel ↑

 

    1. Text book ↑

 

    1. Whiteker ↑

 

    1. Debir ↑

 

    1. Good ↑

 

    1. Pana.oora ↑

 

    1. Beyler ↑

 

    1. Snowman ↑

 

    1. Harlloo ↑

 

    1. Peter ↑

 

    1. Diegrout ↑

 

    1. Methods of planning ↑

 

    1. Control ↑

 

    1. Acquainted correction ↑

 

    1. Motkaloufe ↑

 

    1. Shimamura ↑

 

    1. Anderson ↑

 

    1. Vong ↑

 

    1. Baker ↑

 

    1. Serow ↑

 

    1. Wattkinz ↑

 

    1. Self control ↑

 

    1. Self study ↑

 

    1. Palinskar ↑

 

    1. Laper ↑

 

    1. Chan L ↑

 


فرم در حال بارگذاری ...

« " مقاله-پروژه و پایان نامه – ۲-۴-۶- نظریه تعامل خانواده – 4 "" مقاله های علمی- دانشگاهی – ۲-۷-۴ افزایش قیمت در عرضه نخستین سهام – 3 " »