“
درس تاریخ پایه چهارم تدریس کل دانش روشها راهبردها دانش فراشناخت درس۱ تعداد ۵۸ ۲ ۲۸ ۸۸ مقدار مورد انتظار ۴۷٫۰ ۴٫۳ ۳۶٫۷ ۸۸٫۰ درصد برحسب تدریس ۶۵٫۹% ۲٫۳% ۳۱٫۸% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۲۱٫۲% ۸٫۰% ۱۳٫۱% ۱۷٫۲% درصدکل ۱۱٫۳% ۴٫% ۵٫۵% ۱۷٫۲% درس۲ تعداد ۲۰ ۲ ۱۳ ۳۵ مقدار مورد انتظار ۱۸٫۷ ۱٫۷ ۱۴٫۶ ۳۵٫۰ درصد برحسب تدریس ۵۷٫۱% ۵٫۷% ۳۷٫۱% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۷٫۳% ۸٫۰% ۶٫۱% ۶٫۸% درصدکل ۳٫۹% ۴٫% ۲٫۵% ۶٫۸% درس۳ تعداد ۲۰ ۴ ۱۳ ۳۷ مقدار مورد انتظار ۱۹٫۸ ۱٫۸ ۱۵٫۴ ۳۷٫۰ درصد برحسب تدریس ۵۴٫۱% ۱۰٫۸% ۳۵٫۱% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۷٫۳% ۱۶٫۰% ۶٫۱% ۷٫۲% درصدکل ۳٫۹% ۸٫% ۲٫۵% ۷٫۲% درس۴ تعداد ۳۴ ۲ ۱۵ ۵۱ مقدار مورد انتظار ۲۷٫۲ ۲٫۵ ۲۱٫۳ ۵۱٫۰ درصد برحسب تدریس ۶۶٫۷% ۳٫۹% ۲۹٫۴% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۱۲٫۴% ۸٫۰% ۷٫۰% ۹٫۹% درصدکل ۶٫۶% ۴٫% ۲٫۹% ۹٫۹% درس۵ تعداد ۱۹ ۲ ۱۴ ۳۵ مقدار مورد انتظار ۱۸٫۷ ۱٫۷ ۱۴٫۶ ۳۵٫۰ درصد برحسب تدریس ۵۴٫۳% ۵٫۷% ۴۰٫۰% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۶٫۹% ۸٫۰% ۶٫۵% ۶٫۸% درصدکل ۳٫۷% ۴٫% ۲٫۷% ۶٫۸% درس۶ تعداد ۳۰ ۳ ۲۶ ۵۹ مقدار مورد انتظار ۳۱٫۵ ۲٫۹ ۲۴٫۶ ۵۹٫۰ درصد برحسب تدریس ۵۰٫۸% ۵٫۱% ۴۴٫۱% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۱۰٫۹% ۱۲٫۰% ۱۲٫۱% ۱۱٫۵% درصدکل ۵٫۸% ۶٫% ۵٫۱% ۱۱٫۵% درس۷ تعداد ۲۸ ۲ ۲۲ ۵۲ مقدار مورد انتظار ۲۷٫۸ ۲٫۵ ۲۱٫۷ ۵۲٫۰ درصد برحسب تدریس ۵۳٫۸% ۳٫۸% ۴۲٫۳% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۱۰٫۲% ۸٫۰% ۱۰٫۳% ۱۰٫۱% درصدکل ۵٫۵% ۴٫% ۴٫۳% ۱۰٫۱% درس۸ تعداد ۲۵ ۲ ۳۵ ۶۲ مقدار مورد انتظار ۳۳٫۱ ۳٫۰ ۲۵٫۹ ۶۲٫۰ درصد برحسب تدریس ۴۰٫۳% ۳٫۲% ۵۶٫۵% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۹٫۱% ۸٫۰% ۱۶٫۴% ۱۲٫۱% درصدکل ۴٫۹% ۴٫% ۶٫۸% ۱۲٫۱% درس۹ تعداد ۲۰ ۴ ۱۳ ۳۷ مقدار مورد انتظار ۳۰٫۴ ۲٫۸ ۲۳٫۸ ۵۷٫۰ درصد برحسب تدریس ۳۵٫۱% ۳٫۵% ۶۱٫۴% ۱۰۰٫۰% درصد برحسب درسها ۷٫۳% ۸٫۰% ۱۶٫۴% ۱۱٫۱% درصدکل ۳٫۹% ۴٫% ۶٫۸% ۱۱٫۱% کل تعداد ۲۵۴ ۲۳ ۱۷۹ ۴۵۶ مقدار مورد انتظار ۲۵۴٫۰ ۲۳٫۰ ۱۷۹٫۰ ۵۱۳٫۰
-
- Objectivity ↑
-
- Systematic ↑
-
- Revealed ↑
-
- Quantitaive ↑
-
- Neuendorf.K. ↑
-
- Descriptive ↑
-
- Analysis of connective containing ↑
-
- Inferential Content Analysis ↑
-
- Morten ↑
-
- Descriptive ↑
-
- Analytic ↑
-
- Developmental ↑
-
- Neuendorf.K. ↑
-
- Artificial category ↑
-
- Methodic category ↑
-
- Subjective category ↑
-
- Valued category ↑
-
- Units ↑
-
- Curriculum Content ↑
-
- Subject matter ↑
-
- Oberg ↑
-
- Connelly ↑
-
- Clandinin ↑
-
- Edry ↑
-
- Nikels ↑
-
- Silver ↑
-
- Alexander ↑
-
- Active Content ↑
-
- Inactive Content ↑
-
- Obedience-imposed containing ↑
-
- Scientifc-Analytic containing ↑
-
- Curriculum Development ↑
-
- Lewis ↑
-
- Miel ↑
-
- Text book ↑
-
- Whiteker ↑
-
- Debir ↑
-
- Good ↑
-
- Pana.oora ↑
-
- Beyler ↑
-
- Snowman ↑
-
- Harlloo ↑
-
- Peter ↑
-
- Diegrout ↑
-
- Methods of planning ↑
-
- Control ↑
-
- Acquainted correction ↑
-
- Motkaloufe ↑
-
- Shimamura ↑
-
- Anderson ↑
-
- Vong ↑
-
- Baker ↑
-
- Serow ↑
-
- Wattkinz ↑
-
- Self control ↑
-
- Self study ↑
-
- Palinskar ↑
-
- Laper ↑
-
- Chan L ↑
“
فرم در حال بارگذاری ...